۱۳۸۸ اردیبهشت ۸, سه‌شنبه

کنسرت یک معجزه بود، یک گنجینه بود

به دیدارکنسرت دستان و همایون شجریان رفتم با توجه به دور بودن محل کنسرت از محل سکونت من واینکه کنسرت یکشنبه 26 اپریل بود وامروز روز کاری باهمه درگیری ها ومشکلات ساعتی را به تماشای یک اجرای ارزشمند نشستم که از این بابت بی نهایت خوشحالم.

نمیدانم این نوشته منرا در سایتتان قرار میدهید یا نه ولی تنها محلی هست که میتوانم در این باره حرفم را بزنم. من 28 سال است که دروین بطور حرفه ئی به موسیقی میپردازم وسازم هم آلتوست وبا ارکستر های مختلف همکاری داشتم.تمام مدتی که در سالن کنسرت مشغول شنیدن وتماشای اجرای زنده این مجموعه بودم با لذتی سرشار به این میاندیشیدم که این یک گنجینه است یک معجزه است و تکرار نشدنیست .

برنامه در 2 بخش بود و هر یخش بیش از یک ساعت و نوازندگان بدون پارتیتور بدون رهبر قطعاتی بسیار پیچیده و نکنیکی را با مهارت کامل مینواختندهنوز که ساعت ها از اجرا گذشته است این تفکر مرا رها نمیکند که چونین هنرمندان ارزشمندی به چه جهت مورد حمایت دولت ها و کمپانی های بزرگ نیستند و از این که من نیز در این حرفه ام غمی تلخ آزارم میدهد. بسیار دارم ولی نمیتوانم ذهنیات خود را بنویسم پس به موسیقی پناه میبرم.

فرشید بزرگی27 آپریل 2009 -وين

------------------------------------------


برنامه کنسرت‌ها در امریکا و کانادا:

  • 8 می (18 اردی‌بهشت 88) واشنگتن

  • 10 می (20 اردی‌بهشت 88) آتلانتا

  • 15 می (25 اردی‌بهشت 88) مینسوتا

  • 16 می (26 اردی‌بهشت 88) شیکاگو

  • 17 می (27 اردی‌بهشت 88) دالاس

  • 22 می ( 1 خرداد 88) ساکرامنتو

  • 23 می (2 خرداد 88) لس آنجلس

  • 24 می (3 خرداد 88) سن خوزه

  • 29 می ( 8 خرداد 88) سیاتل

  • 31 می (10 خرداد 88) ونکور

  • 5 جون (15 خرداد 88) مونترال

  • 6 جون (16 خرداد 88) تورنتو

  • 7جون (17 خرداد 88) اوتاوا






هیچ نظری موجود نیست: